Saturday 21 May 2011

ggggrrrrrttttt³ !

Assalammualaikum, awak nk tahu tak ? sebenarnye saya dah mula sayang kan awak after "......"

lukakan aty saya. sejak kita mula rapat and selalu chatting. sejak itu laa saya jatuh haty dekat

awak. awak nk tahu tak ? bila awk nak offline kan awak ada type 'ily :)'. saya happy gila bila

awak taip macam tu. saya pon reply la 'ilyt :)'. saya tak tahu la awak just main² je or awak

serius taip 'ily'. saya harap "ily" awak ikhlas dary hati awak. saya dah tak terluka lagi macam

dulu. saya nak bersama dengan awak, bole tak ? saya harap awak pon ada perasaan yg sama macam

saya. tadi lepas sekolah , macam biasa saya duduk depan pagar. lepas tu saya nampak awak lalu

dengan motor awak.dalam hati saya saya rindu motor awak. tiba-tiba je awak lalu. memang terbaek

la, terharu saya. selalunya awak akan pusing dua kali, tapi ari ni saya nmpak awak lalu sekali

je. saya tunggu awak tahu ? maybe sebab dah hujan , and awak pulak naek motor, maybe awak takot

hujan lebat so tak jadi lalu depan sekolah lagi sekali. saya harap awak lalu depan sekolah sebab

nk tengok saya. saya rindu dekat awak la. eh, bila awak tanya saya "malam nie on9 tak?" , saya

cakap"tak boleh la ,mama tak bagi sebab exam esok". awak punye muke mcam suke tak suke je. and

tadi dekat sekola pun awak tanya"tak on9 ke ?". saya ckap "online tengahhari je, malam tak boleh

on". saya buat muka. lepastu awak pon senyum. awak cakap "takpelah". lepastu saya ckap "minggu

depan ye". then awak ckap "okay". awak senyum then awak pergi masuk kelas. saya pon masok

makmal. saya happy dapat jumpa awak. ingat tak time awak nk jumpe dgn budak yg nk pergi kawad

daerah lepas perhimpunan ? saya nk lepak dengan awak, tapi hajat tak kesampaian sebab kena masuk

kelas. awak suke sgt gelak gelak bila saya buad muka ka ? and bila kita jumpa , dua-dua buat

muka. memang besz lah. saya sayang awak sangat². hope kita boleh bersama. saya harap awak takkan

buad saya merana mcm laki lain buad kat GF dorang. saya harap kita boleh couple and bila kita

dah couple awak tak kongkong saya. And hopefully hubungan kita kekal lama ye ?

AMINN !!! I love you so much Muhammad Haffiz ! <3 Hope you'll love me as many as ILOVEYOU !:)
p/s; hope awak mintak couple face to face dgan saye :) SAYA NAK AWAK TAHU SAYA PON SYANG KAT AWK! SAYA AKAN LAKSANAKAN p/s TU SECEPAT MUNGKIN ! gggrrrrtttt² ! <3<3<3